Vaše nákupy expedujeme ihned po přijetí. snažíme se doručit do 48 hodin od přijetí objednávky.
Šetrná přeprava :
Jsme si vědomi, že zasíláme optické přístroje, které mají často značnou cenu. Proto zboží balíme do vhodných přepravních obalů a zasíláme označené jako křehké. Tím je možnost poškození při přepravě takřka nulová.
Způsoby přepravy :
Osobní odběr je možné uskutečnit po předchozí domluvě v naší provozovně v Nové Roli . Při osobním odběru není možné zboží zaplatit hotově. V případě, že si vyzvedáváte zboží, které jste zaplatíli bankovním převodem můžete být vyzváni k prokázání totožnosti. Osobní odběry je zdarma a není nijak zpoplatněn.
Zboží vám bude doručeno do 1-2 pracovních dnů od předání poště. Nikoliv do 2 dnů od přijetí objednávky. (ve výjímečných případech můžeme zboží zaslat poštovní zásilkou EMS - která je doručena do 24 hodin od odeslání a je doručována i v sobotu do 14:00 hodin
Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti. Těžké a na rozbití náchylné zboží doporučujeme zasílat přepravní službou PPL
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem (sleva 30 Kč) nebo dobírkou
Sledování zásilky: zásilku je možno sledovat na webu České Pošty s.p. ZDE.
V případě, že Vás doručovatel nezastihne na doručovací adrese bude balík uložen na Vaší poště po dobu 6 dnů
Pokud se stane, že Vám z nějakého důvodu doručovatel nevhodí do schránky oznámení o uložení zásilky doporučujeme kontaktovat Vaší dodací poštu.
Informace o poštách (otevírací doba, telefon) je možno sledovat na webu České Pošty s.p. ZDE.
Zboží vám bude doručeno nejpozději do 24 hodin od jeho expedice. Standardní rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 9 do 18 hodin.
Zboží zaplatíte bankovním převodem předem nebo dobírkou řidiči při předání zboží. V nejbližší době také budete moci paplatit kartou.
Nebojte se DPD! Již delší dobu dochází k snadnějšímu doručování zásilek pro soukromé osoby. Služba - „Soukromá adresa" přepravní služby má tyto výhody:
Reklamace případného mechanického poškození přepravcem: Zákazník je povinen si zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není poškozena. Jinak je nutno sepsat s řidičem zápis o škodě, nebo zásilku odmítnout. Pokud zjistíte mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je toto nutno nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace bohužel nemůže býti brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Reklamační protokol si můžete stáhnout ZDE
Zboží vám bude doručeno nejpozději do 2 dnů od jeho expedice. Standardní rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 9 do 18 hodin
Zboží zaplatíte bankovním převodem předem nebo dobírkou (v EURO) při předání zboží